Puppy in Training TV – EP7 – Puppy Train (ing) Trip

Denne udgivelse kan omfatte tilknyttede links. Vi tjener muligvis penge eller produkter fra den forretning, der er omtalt i dette indlæg.
Vi havde for nylig en fremragende tur til San Clemente med vores Orange Region Guide Dogs of America Puppy stigende gruppe. Det startede på Metrolink togstation i byen Orange, en togtur ned til San Clemente, en tur på strandpromenaden, frokost samt spilletid for vores hvalpe. Det var en fremragende dag såvel som en meget oplevelse for alle vores hvalpe i træning.
Dublin havde sit allerførste møde med sand så godt som han virkelig ikke forstod, hvad han skulle tro på den næste struktur under hans poter. Se på denne uges episode af Puppy in Training TV for at se Dublins reaktion på sand såvel som hvalpetogtur til San Clemente.
Hvalp i træning TV – EP7 – Puppy Train (ing) Ride
Her er denne uges episode af Puppy in Training TV. Hvis du gerne vil sponsorere en episode, skal du se på hvalpen på træning af tv -sponsorering.

Hvalpetog (ing) ride
Vi forsøgte at være sjove med titlen, da det var hvalpetræning såvel som en hvalpetogtur … alligevel her er denne uges transkription. Jeg håber du nyder!
Glædelig ferie alle sammen! Mit navn er Colby, dette er Dublin. Velkommen til vores sidste episode af 2010!
(Titler Roll): Hvalp i træning TV med hovedrollen i Dublin. Med Linus Aussie Mix Rescue. Ligeledes Colby the Human. såvel som Stetson erhverv ændret Guide Dog. Afsnit 6 – Los Caballeros tennis samt hvalpetræning.

Weclome til afsnit 7 – Puppy Train (ing) Ride. Vi tog lige for nylig Dublin på hans allerførste ægte togtur ned til San Clemente. Vores allerførste stop var den orange togstation, hvor vi tilfredsstillede de andre hvalpespil fra vores gruppe.
Metrolink -togene er meget højere end den togtur, vi stødte på vores tur til Knott’s i afsnit 4. Webstederne synes såvel som at komme videre såvel som fra toget er fremragende oplevelser for vores hvalpe, men denne rejse blev foreslået for vores ældre kun hvalpe. Som du kan fortælle Metrolink -bevægelserne, såvel som Dublin udførte en fremragende opgave bare slappede af under min stol, som alle de andre hvalpe gjorde i vores gruppe.
Da jeg diskuterede, kom vi videre på Orange Train Stop såvel som tog Metrolink al metoden ned til San Clemente.
Da toget sidst vedrørte et stop. Alle af os behandlede roligt at komme af toget med vores hvalpe. Efter at have forladt toget gik vi langs strandpromenaden på stranden. Mens vi gik ned ad strandpromenaden havde vi muligheden for at komme tæt på vandet såvel som at se nogle surfere. Mens du ser på brændingen såvel som surferne. Toget kom hurtigt forbi.
Efter at have gået i cirka en kilometer kom vi til San Clemente Pier såvel som vi tog hundene ned til slutningen, så de kunne tage udsigten. Mens vi kiggede i vandet opdagede vi nogle delfiner fra kysten. Hvis du ser nøje, kan du se dem af i det fjerne. Jeg prøvede at få Dublin til at kigge, men han var bare ikke interesseret.

Vi havde lidt ekstra tid før frokosten, så vi tog chancen for at tage et par fotos af vores hvalpe. Efter at have set delfinerne i lidt smule såvel som at tage et par fotos af vores hvalpe valgte vi at gå ind og få lidt frokost. I løbet af vores frokostpause slog alle vores hvalpe absolut ud under bordet
Efter frokost begyndte vi at gå over til parken, så godt jeg opdagede, at Dublin blev begejstret, da vi gik på sandet, det er noget, vi sandsynligvis kræver at arbejde på i fremtiden.
Mens vi gik mod parken kom toget hurtigt forbi. Det blæste sin fløjte så godt, da det skræmte den absolutte bæsj ud af mig. Det gider dog ikke Dublin en smule. Da vi kom til parken, var X-Pens allerede konfiguration så godt som vi lod vores hvalpe spille et stykke tid. Efter at have løbet rundt såvel som at spille lidt, mens vores hvalpe varige, tog vi nogle skønhedsskud, såvel som vi var klar til vores lange gåtur tilbage til togstationen.

Vi kom lidt tidligt tilbage og stoppede ved kaffebaren. Dublin slog ud såvel som krøllet op i en ideel sfære under min stol. Det havde været en lang dag for vores hvalpe, da vi gik tilbage til San Clemente -togstoppet. Dublin havde en meget mere mulighed for at se toget, før vi alle kom om bord såvel som på vej hjem.
Hey alle sammen! Dublin gjorde bemærkelsesværdig på sin allerførste togtur. De høje lyde såvel som hurtigt tog generede ham ikke en smule. Tak igen alle for at se hvalp i trænings -tv. Jeg håber, at alle har det sjovt såvel som risikofri ferier!
Abonner venligst
En særlig tak til Jan Brady for at have organiseret alle vores Orange Region GDA -ture det sidste år!
Hvis du gerne vil sponsorere en episode af Puppy in Training TV, se Puppyintraining.com
Vores sidste tanker om denne uges hvalpetræningstur
Som jeg diskuterede i videoen, gjorde Dublin absolut bemærkelsesværdig på sin allerførste togtur. Der var noglenull